Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αλλά και τιμητική για το Πατριωτικό Μέτωπο εξέλιξη, δρομολογείται αυτές τις μέρες στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Συγκεκριμένα, άρθρα του Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος του Κινήματος, εισάγονται προς συζήτηση σε επιτροπές συνταγματολόγων και νομομαθών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, οι οποίες έχουν αναλάβει σειρά πρωτοβουλιών, για την αναθεώρηση του Ρωσικού Συντάγματος.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για άρθρα 51 και 377 του προτεινόμενου από το ΠΑΜ, Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος. Άρθρα τα οποία αφορούν στη Παλλαϊκή Άμυνα, στον Ένοπλο Πολίτη/υπεύθυνο για την ασφάλεια της γειτονιάς του, αλλά και στο δικαίωμα του πολίτη να υπερασπίζεται με κάθε μέσο και χωρίς νομικές συνέπειες το σπίτι του.
Τα άρθρα αυτά που θα εισαχθούν για συζήτηση, στις αρμόδιες επιτροπές του Διαπεριφερειακού Κινήματος της Ρωσίας Πράβο να Οπιτσιε, στις 10 Δεκεμβρίου 2013, και θα αποτελέσουν μαζί με την ολοκληρωμένη εισήγηση Ρώσων συνταγματολόγων και νομομαθών μια συνολική νομοθετική πρόταση συνταγματικής μεταρύθμισης. Για να προωθηθούν στη συνέχεια στις αρμόδιες αντίστοιχες επιτροπές της Ρωσικής Δούμα (Βουλής της Ρωσικής Ομοσπονδίας), έτσι ώστε να γίνουν μέρος του νομικού οπλοστασίου της Ρωσίας.
Εδώ να προσθέσουμε πως η ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή εξέλιξη, ήταν αποτέλεσμα του πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπέγραψε πρόσφατα στη Μόσχα το Πατριωτικό Μέτωπο, με το Ρωσικό Διαπεριφερειακό Κίνημα του «Δικαιώματος Οπλοφορίας», (Πράβο να Όπιτσιε).
Το Ρωσικό, Διαπεριφερειακό Κίνημα του «Δικαιώματος Οπλοφορίας», (Πράβο να Όπιτσιε), αριθμεί χιλιάδες μέλη στη Ρωσική Ομοσπονδία, και έχει πολύχρονη και σταθερή παρουσία στο Διεθνές Κίνημα, για Άμεση Δημοκρατία.
Στο πλαίσιο του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας, και ως πρώτη κοινή δράση των δύο Κινημάτων, το Πράβο να Οπιτσιε, κάλεσε επίσημα το Πατριωτικό Μέτωπο, να συμμετάσχει σε Διεθνή Έκθεση και Ημερίδα η οποία θα γίνει στο Ανόβερο της Γερμανίας. Στις εργασίες του οποίου θα δοθεί η ευκαιρία στο Κίνημά μας, να παρουσιάσει τις πλήρεις θέσεις του, στο διεθνές αυτό φόρουμ.
Να κλείσουμε υπενθυμίζοντας πως, την ώρα που το Κίνημά μας, είναι ο μόνος πολιτικός φορέας στην Ελλάδα που προτείνει μια ολοκληρωμένη διέξοδο από την πολλαπλή κρίση την οποία βιώνουμε ως χώρα και ως Λαός, έχει ήδη δρομολογήσει την ριζοσπαστική αλλαγή της πρωτογενούς παραγωγής της χώρας, έχει ήδη μια σημαντικότατη παρουσία στα διεθνή φόρα, το εγχώριο σύστημα εργολάβων-μεταπρατών-πολιτικών-ΜΜΕ, επιμένει να κρατά το Πατριωτικό Μέτωπο, σε πλήρη απομόνωση.
Δηλώνοντας πως συνεχίζουμε τον αγώνα μας, γνωρίζοντας πως «έσσεται ήμαρ» για να ξεμπερδεύουμε οριστικά με τη «βασιλεία των χωροφυλάκων», παραμένουμε όρθιοι και αποφασισμένοι, για την Ελλάδα που οραματίστηκαν οι του ’21 και της Εθνικής Αντίστασης, για μιαν Ελλάδα, άξιο σπίτι των γενιών που έρχονται.
Για την Ελλάδα που οραματίσθηκε ο κορυφαίος πολιτικός άνδρας αυτού του τόπου, ο Ιωάννης Καποδίστριας, το οποίου η πολιτική σκέψη παραμένει ολοζώντανη στην Αμεσοδημοκρατική Ελβετία, και ξαναζωντανεύει σήμερα μέσα από τον αγώνα του ΠΑΜ, στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Υ.Γ. Δείτε τα άρθρα του Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος, που αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας και προώθησης, από Ρώσους Συνταγματολόγους και νομομαθείς:
Άρθρο 51.
1. Η κατοικία και κάθε ιδιωτικός χώρος είναι απαραβίαστα. Δεν μπορεί να γίνει έρευνα, παρά μόνον κατόπιν δικαστικού εντάλματος, για να αποφευχθεί παράβαση του Νόμου, ή για να εκτελεστούν, σύμφωνα με το Νόμο, οι αποφάσεις που απαγγέλλουν τα Δικαστήρια, πάντα στο πλαίσιο του σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
2. Οι υγειονομικές επισκέψεις ή οι επισκέψεις που διενεργούνται για έλεγχο της πυρασφάλειας της κατοικίας, σύμφωνα με το Νόμο, μπορούν μόνο να πραγματοποιούνται κατόπιν προειδοποίησης από πλευράς των δημόσιων λειτουργών που τις ορίζουν ή τις διενεργούν.
3. Καμία τεκμηρίωση αδικήματος πέραν της παραβίασης των υγειονομικών κανόνων και αυτής των κανόνων πυρασφάλειας, όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, δεν έχει νομική και αποδεικτική αξία ενώπιον των Δικαστηρίων.
4. Κάθε Έλληνας Πολίτης, δικαιούται να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα, για να υπερασπιστεί την κατοικία του.
5. Στην περίπτωση σωματικών βλαβών ή φόνου η οποία τελέσθηκε εντός της κατοικίας του από τον ιδιοκτήτη ή τους ένοικους αυτής, σε άτομο/άτομα, τα οποία εισέβαλαν με αποδεδειγμένη ενώπιον των Δικαστηρίων πρόθεση τέλεσης εγκληματικής πράξης, ο ιδιοκτήτης και οι ένοικοι αυτού, αυτοδικαίως και αμέσως απαλλάσσονται από οποιαδήποτε κατηγορία, ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Άρθρο 377.
Η Δημοκρατία για να διατηρεί τη δημόσια τάξη, να προστατεύει τους Πολίτες, τις οικίες και τις οικογένειες, να στηρίζει τις αποφάσεις των αρμόδιων αρχών και να διασφαλίζει την ειρηνική απόλαυση των συνταγματικών εγγυήσεων και δικαιωμάτων, σύμφωνα με το Νόμο, διαθέτει:
1. Ένα σώμα Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, υπαγόμενο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
2. Ένα ομοιόμορφο σώμα Ελληνικής Αστυνομίας, υπαγόμενο στο Υπουργείο Εσωτερικών.
3. Ένα σώμα εθελοντικής και άμισθης Πολιτοφυλακής, αποτελούμενο από Πολίτες το οποίο:
α) Οργανώνεται κατά Νομαρχία, Δήμο ή Κοινότητα, από Πολίτες οι οποίοι τελούν στη διάθεση της Εθνοφρουράς και έχουν δικαίωμα να διατηρούν όπλα πολέμου στην οικία τους
β). Σε αυτό προΐσταται ο εκλεγμένος Πολιτοφύλακας-Διοικητής κατά Νομό, Δήμο ή Κοινότητα, ο οποίος εκλέγεται κατ’ έτος, από τους Πολίτες του Νομού, του Δήμου ή της Κοινότητας, οι οποίοι τελούν στη διάθεση της Εθνοφρουράς και έχουν δικαίωμα να διατηρούν όπλα πολέμου στην οικία τους.
γ) Η εκλογή και ανάκληση του Διοικητή της Πολιτοφυλακής, διέπεται από τους κανόνες που ισχύουν για όλες τις μονοπρόσωπες μορφές αιρετής διοίκησης, όπως το παρόν Σύνταγμα ορίζει.
δ) Συνεπικουρεί την ΕΛΑΣ, τη Λιμενική Αστυνομία, τη Δικαστική Αστυνομία, την Πυροσβεστική, την Αγρονομία, τη Δασονομία, στις περιπτώσεις που κρίνεται αυτό αναγκαίο, είτε από την ΕΛΑΣ, τη Λιμενική Αστυνομία, τη Δικαστική Αστυνομία, την Πυροσβεστική, την Αγρονομία, τη Δασονομία είτε από την ίδια την Πολιτοφυλακή, με απόφαση του Διοικητή της, σε Νομαρχιακό, Δημοτικό ή Κοινοτικό επίπεδο.
ε) Στις περιπτώσεις όπου επιληφθεί και εμπλακεί η Πολιτοφυλακή και υπάρξει διχογνωμία μεταξύ του Διοικητή της Πολιτοφυλακής, σε Νομαρχιακό, Δημοτικό ή Κοινοτικό επίπεδο, με τα όργανα και τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ, της Λιμενικής Αστυνομίας, της Δικαστικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, της Αγρονομίας, της Δασονομίας, υπερισχύει η άποψη του Διοικητή της Πολιτοφυλακής.
ζ) Σε κάθε περίπτωση, ανώτερη αρχή επίλυσης διαφορετικών επιλογών δράσης ή συναπόφασης μεταξύ του Διοικητή της Πολιτοφυλακής από τα όργανα και τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ, της Λιμενικής Αστυνομίας, της Δικαστικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, της Αγρονομίας, της Δασονομίας, είναι ο Αιρετός Εισαγγελέας του Νομού, ο οποίος παίρνει και την τελική απόφαση.
Συγκεκριμένα, άρθρα του Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος του Κινήματος, εισάγονται προς συζήτηση σε επιτροπές συνταγματολόγων και νομομαθών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, οι οποίες έχουν αναλάβει σειρά πρωτοβουλιών, για την αναθεώρηση του Ρωσικού Συντάγματος.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για άρθρα 51 και 377 του προτεινόμενου από το ΠΑΜ, Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος. Άρθρα τα οποία αφορούν στη Παλλαϊκή Άμυνα, στον Ένοπλο Πολίτη/υπεύθυνο για την ασφάλεια της γειτονιάς του, αλλά και στο δικαίωμα του πολίτη να υπερασπίζεται με κάθε μέσο και χωρίς νομικές συνέπειες το σπίτι του.
Τα άρθρα αυτά που θα εισαχθούν για συζήτηση, στις αρμόδιες επιτροπές του Διαπεριφερειακού Κινήματος της Ρωσίας Πράβο να Οπιτσιε, στις 10 Δεκεμβρίου 2013, και θα αποτελέσουν μαζί με την ολοκληρωμένη εισήγηση Ρώσων συνταγματολόγων και νομομαθών μια συνολική νομοθετική πρόταση συνταγματικής μεταρύθμισης. Για να προωθηθούν στη συνέχεια στις αρμόδιες αντίστοιχες επιτροπές της Ρωσικής Δούμα (Βουλής της Ρωσικής Ομοσπονδίας), έτσι ώστε να γίνουν μέρος του νομικού οπλοστασίου της Ρωσίας.
Εδώ να προσθέσουμε πως η ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή εξέλιξη, ήταν αποτέλεσμα του πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπέγραψε πρόσφατα στη Μόσχα το Πατριωτικό Μέτωπο, με το Ρωσικό Διαπεριφερειακό Κίνημα του «Δικαιώματος Οπλοφορίας», (Πράβο να Όπιτσιε).
Το Ρωσικό, Διαπεριφερειακό Κίνημα του «Δικαιώματος Οπλοφορίας», (Πράβο να Όπιτσιε), αριθμεί χιλιάδες μέλη στη Ρωσική Ομοσπονδία, και έχει πολύχρονη και σταθερή παρουσία στο Διεθνές Κίνημα, για Άμεση Δημοκρατία.
Στο πλαίσιο του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας, και ως πρώτη κοινή δράση των δύο Κινημάτων, το Πράβο να Οπιτσιε, κάλεσε επίσημα το Πατριωτικό Μέτωπο, να συμμετάσχει σε Διεθνή Έκθεση και Ημερίδα η οποία θα γίνει στο Ανόβερο της Γερμανίας. Στις εργασίες του οποίου θα δοθεί η ευκαιρία στο Κίνημά μας, να παρουσιάσει τις πλήρεις θέσεις του, στο διεθνές αυτό φόρουμ.
Να κλείσουμε υπενθυμίζοντας πως, την ώρα που το Κίνημά μας, είναι ο μόνος πολιτικός φορέας στην Ελλάδα που προτείνει μια ολοκληρωμένη διέξοδο από την πολλαπλή κρίση την οποία βιώνουμε ως χώρα και ως Λαός, έχει ήδη δρομολογήσει την ριζοσπαστική αλλαγή της πρωτογενούς παραγωγής της χώρας, έχει ήδη μια σημαντικότατη παρουσία στα διεθνή φόρα, το εγχώριο σύστημα εργολάβων-μεταπρατών-πολιτικών-ΜΜΕ, επιμένει να κρατά το Πατριωτικό Μέτωπο, σε πλήρη απομόνωση.
Δηλώνοντας πως συνεχίζουμε τον αγώνα μας, γνωρίζοντας πως «έσσεται ήμαρ» για να ξεμπερδεύουμε οριστικά με τη «βασιλεία των χωροφυλάκων», παραμένουμε όρθιοι και αποφασισμένοι, για την Ελλάδα που οραματίστηκαν οι του ’21 και της Εθνικής Αντίστασης, για μιαν Ελλάδα, άξιο σπίτι των γενιών που έρχονται.
Για την Ελλάδα που οραματίσθηκε ο κορυφαίος πολιτικός άνδρας αυτού του τόπου, ο Ιωάννης Καποδίστριας, το οποίου η πολιτική σκέψη παραμένει ολοζώντανη στην Αμεσοδημοκρατική Ελβετία, και ξαναζωντανεύει σήμερα μέσα από τον αγώνα του ΠΑΜ, στη Ρωσική Ομοσπονδία.
Υ.Γ. Δείτε τα άρθρα του Αμεσοδημοκρατικού Συντάγματος, που αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας και προώθησης, από Ρώσους Συνταγματολόγους και νομομαθείς:
Άρθρο 51.
1. Η κατοικία και κάθε ιδιωτικός χώρος είναι απαραβίαστα. Δεν μπορεί να γίνει έρευνα, παρά μόνον κατόπιν δικαστικού εντάλματος, για να αποφευχθεί παράβαση του Νόμου, ή για να εκτελεστούν, σύμφωνα με το Νόμο, οι αποφάσεις που απαγγέλλουν τα Δικαστήρια, πάντα στο πλαίσιο του σεβασμού των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
2. Οι υγειονομικές επισκέψεις ή οι επισκέψεις που διενεργούνται για έλεγχο της πυρασφάλειας της κατοικίας, σύμφωνα με το Νόμο, μπορούν μόνο να πραγματοποιούνται κατόπιν προειδοποίησης από πλευράς των δημόσιων λειτουργών που τις ορίζουν ή τις διενεργούν.
3. Καμία τεκμηρίωση αδικήματος πέραν της παραβίασης των υγειονομικών κανόνων και αυτής των κανόνων πυρασφάλειας, όπως αυτές ορίζονται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, δεν έχει νομική και αποδεικτική αξία ενώπιον των Δικαστηρίων.
4. Κάθε Έλληνας Πολίτης, δικαιούται να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα, για να υπερασπιστεί την κατοικία του.
5. Στην περίπτωση σωματικών βλαβών ή φόνου η οποία τελέσθηκε εντός της κατοικίας του από τον ιδιοκτήτη ή τους ένοικους αυτής, σε άτομο/άτομα, τα οποία εισέβαλαν με αποδεδειγμένη ενώπιον των Δικαστηρίων πρόθεση τέλεσης εγκληματικής πράξης, ο ιδιοκτήτης και οι ένοικοι αυτού, αυτοδικαίως και αμέσως απαλλάσσονται από οποιαδήποτε κατηγορία, ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Άρθρο 377.
Η Δημοκρατία για να διατηρεί τη δημόσια τάξη, να προστατεύει τους Πολίτες, τις οικίες και τις οικογένειες, να στηρίζει τις αποφάσεις των αρμόδιων αρχών και να διασφαλίζει την ειρηνική απόλαυση των συνταγματικών εγγυήσεων και δικαιωμάτων, σύμφωνα με το Νόμο, διαθέτει:
1. Ένα σώμα Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, υπαγόμενο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
2. Ένα ομοιόμορφο σώμα Ελληνικής Αστυνομίας, υπαγόμενο στο Υπουργείο Εσωτερικών.
3. Ένα σώμα εθελοντικής και άμισθης Πολιτοφυλακής, αποτελούμενο από Πολίτες το οποίο:
α) Οργανώνεται κατά Νομαρχία, Δήμο ή Κοινότητα, από Πολίτες οι οποίοι τελούν στη διάθεση της Εθνοφρουράς και έχουν δικαίωμα να διατηρούν όπλα πολέμου στην οικία τους
β). Σε αυτό προΐσταται ο εκλεγμένος Πολιτοφύλακας-Διοικητής κατά Νομό, Δήμο ή Κοινότητα, ο οποίος εκλέγεται κατ’ έτος, από τους Πολίτες του Νομού, του Δήμου ή της Κοινότητας, οι οποίοι τελούν στη διάθεση της Εθνοφρουράς και έχουν δικαίωμα να διατηρούν όπλα πολέμου στην οικία τους.
γ) Η εκλογή και ανάκληση του Διοικητή της Πολιτοφυλακής, διέπεται από τους κανόνες που ισχύουν για όλες τις μονοπρόσωπες μορφές αιρετής διοίκησης, όπως το παρόν Σύνταγμα ορίζει.
δ) Συνεπικουρεί την ΕΛΑΣ, τη Λιμενική Αστυνομία, τη Δικαστική Αστυνομία, την Πυροσβεστική, την Αγρονομία, τη Δασονομία, στις περιπτώσεις που κρίνεται αυτό αναγκαίο, είτε από την ΕΛΑΣ, τη Λιμενική Αστυνομία, τη Δικαστική Αστυνομία, την Πυροσβεστική, την Αγρονομία, τη Δασονομία είτε από την ίδια την Πολιτοφυλακή, με απόφαση του Διοικητή της, σε Νομαρχιακό, Δημοτικό ή Κοινοτικό επίπεδο.
ε) Στις περιπτώσεις όπου επιληφθεί και εμπλακεί η Πολιτοφυλακή και υπάρξει διχογνωμία μεταξύ του Διοικητή της Πολιτοφυλακής, σε Νομαρχιακό, Δημοτικό ή Κοινοτικό επίπεδο, με τα όργανα και τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ, της Λιμενικής Αστυνομίας, της Δικαστικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, της Αγρονομίας, της Δασονομίας, υπερισχύει η άποψη του Διοικητή της Πολιτοφυλακής.
ζ) Σε κάθε περίπτωση, ανώτερη αρχή επίλυσης διαφορετικών επιλογών δράσης ή συναπόφασης μεταξύ του Διοικητή της Πολιτοφυλακής από τα όργανα και τους επικεφαλής της ΕΛΑΣ, της Λιμενικής Αστυνομίας, της Δικαστικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, της Αγρονομίας, της Δασονομίας, είναι ο Αιρετός Εισαγγελέας του Νομού, ο οποίος παίρνει και την τελική απόφαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου